KONTORSSERVICE

Vi levererar kontorsservice för er, utifrån era behov. Kontakta oss idag kostnadsfri genomgång av era behov kopplat till tjänster som kontorsmaterial, inredning, trycksaker, reparationer eller lokalvård. 

Vi erbjuder kontorsservice för varje företags kontorsmiljö. Varje kontor är unikt och har sina specifika behov.

Behöver ni kontorsmaterial till era medarbetare? Eller har ni behov av tjänster inom inredning, profilmaterial, eller behöver ni hjälp med möbelmontering?

Vi hjälper er med de bästa lösningarna och produkterna för just ert kontor. Hos oss får ni personlig service, gedigen kompetens, snabba leveranser samt konkurrenskraftiga priser.

Läs vanliga frågor och svar

kontorsservice möbler
grafisk design
kontorsmaterial
kontorsmiljö

Kontorsservice för företag

Som företag finns det många saker att tänka på och det är viktigt att kunna fokusera på kärnverksamheten. Med våra tjänster inom kontorsservice kan ni göra just det och vi sköter resten. Det kan handla om att beställa kontorsmaterial, utföra mindre reparationer eller köpa och montera nya möbler. 

Vilka är era behov?

Vi genomför en kostnadsfri behovsgenomgång för att kunna anpassa vårt erbjudande efter era behov.

KONTORSMATERIAL

Vi har ett stort utbud och snabba leveranser på kontorsmaterial efter just ditt företags behov. Du kan få hjälp med allt från skrivbordsartiklar, block och pennor, till kuvert och konferensmaterial. Alltid skräddarsydda lösningar som underlättar era medarbetares vardag.

TRYCKSAKER OCH PROFILMATERIAL

Hos oss kan ni beställa kontorsmaterial till ert företag med er logotyp på, – allt från visitkort, block och foldrar till produktförpackningar och kataloger. Vårt fokus ligger på  personlig service och anpassning efter ert företag.

Syns ni så finns ni! Vi erbjuder även profilprodukter för alla era önskemål,- allt från klädesplagg till paraplyer, muggar, pennor och musmattor till större produkter som resväskor, eller köksutrustning.

Vi hjälper er hela vägen från framtagning av original till färdiga trycksaker.

INREDNING

Behöver ni hjälp med design och formgivning av ett nytt kontor eller önskar nyttja lokalernas potential bättre? Eller har ni behov av hjälp med en uppfräschning , eller förbättring av akustiken i något rum? Vi samarbetar med professionella underleverantörer inom området. 

MÖBELMONTERING

Vi har stor erfarenhet av möbelmontering för kontor och officiella miljöer. Montörerna som ingår i vårt team är specialiserade på inredning och har många års erfarenhet av olika projekt.

Ni kan få hjälp med montering av alla de slag. Allt från enklare idéer till helhetslösningar, privat som offentligt.

Vi arbetar med tjänster inom kontor och fastigheter i hela  Stockholmsområdet. Vi ger er förslag på lösning utifrån era behov i offerten. Kontakta oss idag så går vi igenom er situation och behov.

FAQ

Här kan du läsa vanliga frågor och svar

Om du är intresserad av att bli kund hos oss så bokar vi ett kostnadsfritt kundbesök, digitalt eller IRL.  Detta gör du genom att kontakta oss via telefon 08-121 322 00, eller gå till kontakta oss och fyll  i formuläret. Vi kontaktar dig inom kort för att bestämma tid och datum för  kundbesök

Städmaterial förses av oss på Solution of Quality. Kund står för förbrukningsmaterial. 

SOFQ är certifierade enligt ISO9001 och ISO14001. Här kan du läsa vår kvalitet- och miljöledningspolicy.

Vi är ansvarsförsäkrade hos Moderna Försäkringar på upp till 10 miljoner.

Ni anmäler skadan till vårt ärendehanteringssystem eller kontaktar oss på 08-121 322 00.

Ja, vi strävar efter kontinuitet och försöker skicka samma person varje gång. Vi har dock andra duktiga medarbetare som kan hoppa in om det skulle behövas t.ex. om arbetare som jobbar hos dig är sjuk eller är på semester, eller om du vill byta datum.

Ja, lokalvårdaren kommer jobba den veckodag du väljer, men även här försöker vi att anpassa oss efter dina önskemål.

Du betalar mot faktura som ställs ut månaden efter att tjänsten utförts om det inte gäller engångsuppdrag som avtalas individuellt hur det ska betalas. Du kan betala på olika sätt – faktura pdf via e-post (kostnadsfritt), och pappersfaktura (35 kr/faktura).

Vi har mer än 10 års erfarenhet inom städning och Facility Management, vår strävan är ett ömsesidigt partnerskap med våra kunder. När vi förstår era behov kan vi ligga steget före och proaktivt föreslå åtgärder som passar just er. Första steget är att vi tillsammans gör en behovsgenomgång.

Recensioner på Google
5/5