HANDYMAN

Vi vet att man ibland behöver en hjälpande hand. Därför erbjuder vi tjänsten Handyman som gör allt från att, tvätta bilar, renovera, möblera om, rasta hunden, till att packa goodiebags inför ett stundande event. Hos oss kan ni anlita en eller flera personer beroende på vad ni behöver hjälp med. Kontakta oss idag för en kostnadsfri behovsgenomgång.

Våra handyman löser det mesta som exempelvis renoveringar, leveranser, posthantering, kabelsanering, internflytt, montering, snickeri, vaktmästeri och vi har självklart även behöriga VVS- och elmontörer.

Vi kan helt enkelt vara er hjälpande hand på kontoret oavsett vad det gäller.

Läs vanliga frågor och svar ->>

Hjälp med renovering
bild snickeri -handyman

Handyman

Oavsett om det handlar om rondering av kontoret en gång per dag eller om ni enbart behöver hjälp med någon som köper och lämnar kaffe så kan ni lita på att vi löser det.

Ni har behoven och vi personalen, alltid med fokus på att hjälpa er underlätta er vardag.

Vilka är era behov?

Vi genomför en kostnadsfri behovsgenomgång för att kunna anpassa vårt erbjudande efter era behov.

VAKTMÄSTARE

Vaktmästeri sköter de dagliga vaktmästaruppgifterna på ert kontor. T.ex byter glödlampor, fyller på papper i kopieringsmaskinen, monterar ny utrustning och mycket mer. I en vaktmästares uppgifter innefattas också måleri- och skickeriarbeten. Allt efter just ert behov av en vaktmästare. Vår vaktmästare kommer när det passar er verksamhet; varje dag, några timmar i veckan eller en gång i månaden, som några exempel. Vi vill att ni ska kunna fokusera på er verksamhet och låta oss ta hand om det ni inte har tid med.

VÅR HANDYMAN - EN RIKTIG "DOER"

Vårt primära erbjudande är on demand hantverkarservice och vaktmästartjänster. Men har ni andra behov så tillser vi att det finns rätt person för det också. Vi har växt fram genom förtroendet hos våra kunder och för att vi alltid skräddarsyr uppdragen utifrån varje kunds unika behov. Vi erbjuder er externa servicepersonal som hjälper er med t.ex. montering av IKEA-möbler, uphängning av white boardtavlor, att laga en droppande kran, bärhjälp eller varför inte en akut städning efter personalfesten.

Vi arbetar med tjänster inom städ och sanering i hela  Stockholmsområdet. Ni får förslag på en lösning utifrån era behov i offerten. Kontakta oss idag så går vi igenom er situation och behov.

Q&A

Här kan du läsa vanliga frågor och svar

Om du är intresserad av att bli kund hos oss så bokar vi ett kostnadsfritt kundbesök, digitalt eller IRL.  Detta gör du genom att kontakta oss via telefon 08-121 322 00, eller gå till kontakta oss och fyll  i formuläret. Vi kontaktar dig inom kort för att bestämma tid och datum för  kundbesök

Städmaterial förses av oss på Solution of Quality. Kund står för förbrukningsmaterial. 

SOFQ är certifierade enligt ISO9001 och ISO14001. Här kan du läsa vår kvalitet- och miljöledningspolicy.

Vi är ansvarsförsäkrade hos Moderna Försäkringar på upp till 10 miljoner.

Ni anmäler skadan till vårt ärendehanteringssystem eller kontaktar oss på 08-121 322 00.

Ja, vi strävar efter kontinuitet och försöker skicka samma person varje gång. Vi har dock andra duktiga medarbetare som kan hoppa in om det skulle behövas t.ex. om arbetare som jobbar hos dig är sjuk eller är på semester, eller om du vill byta datum.

Ja, lokalvårdaren kommer jobba den veckodag du väljer, men även här försöker vi att anpassa oss efter dina önskemål.

Du betalar mot faktura som ställs ut månaden efter att tjänsten utförts om det inte gäller engångsuppdrag som avtalas individuellt hur det ska betalas. Du kan betala på olika sätt – faktura pdf via e-post (kostnadsfritt), och pappersfaktura (35 kr/faktura).

Vi har mer än 10 års erfarenhet inom städning och Facility Management, vår strävan är ett ömsesidigt partnerskap med våra kunder. När vi förstår era behov kan vi ligga steget före och proaktivt föreslå åtgärder som passar just er. Första steget är att vi tillsammans gör en behovsgenomgång.

Recensioner på Google
5/5