HANDYMAN UNDERLÄTTAR DIN VARDAG
När du behöver snabb hjälp att fixa något i fastigheter eller lokaler, så rekommenderar vi vår tjänst handyman. Kort sagt är detta en servicetjänst som underlättar din vardag.
Exempelvis fixar vi allt från att tvätta bilar, renovera, möblera om, till att förbereda ett stundande event. Anlita en eller flera personer från oss beroende på vad ni behöver hjälp med.
Våra handyman finns till hands när ni behöver hjälp. Detta kan vara allt från odd jobs som sker sällan till som exempelvis renoveringar, leveranser, posthantering, kabelsanering, internflytt, montering, snickeri, vaktmästeri. Vi har självklart även behöriga VVS- och elmontörer.
Med vår handyman får du helt enkelt en hjälpande hand på kontoret oavsett vad det gäller.
Här kan du läsa mer och få svar på vanliga frågor om att anlita oss >>
Handyman
Oavsett om det handlar om rondering av kontoret en gång per dag eller om ni enbart behöver hjälp med någon som köper och lämnar kaffe så kan ni lita på att vi löser det.
Ni har behoven och vi personalen, alltid med fokus på att hjälpa er underlätta er vardag.
Vilka är era behov?
Vi genomför en kostnadsfri behovsgenomgång för att kunna anpassa vårt erbjudande efter era behov.
VAKTMÄSTARE
Vaktmästeri sköter de dagliga vaktmästaruppgifterna på ert kontor. T.ex byter glödlampor, fyller på papper i kopieringsmaskinen, monterar ny utrustning och mycket mer. I en vaktmästares uppgifter innefattas också måleri- och skickeriarbeten. Allt efter just ert behov av en vaktmästare. Vår vaktmästare kommer när det passar er verksamhet; varje dag, några timmar i veckan eller en gång i månaden, som några exempel. Vi vill att ni ska kunna fokusera på er verksamhet och låta oss ta hand om det ni inte har tid med.
VÅR HANDYMAN - EN RIKTIG "DOER"
Vi arbetar med tjänster inom städ och sanering i hela Stockholmsområdet. Ni får förslag på en lösning utifrån era behov i offerten. Kontakta oss idag så går vi igenom er situation och behov.
Q&A
Här kan du läsa vanliga frågor och svar
Om du är intresserad av att bli kund hos oss så bokar vi ett kostnadsfritt kundbesök, digitalt eller IRL. Detta gör du genom att kontakta oss via telefon 08-121 322 00, eller gå till kontakta oss och fyll i formuläret. Vi kontaktar dig inom kort för att bestämma tid och datum för kundbesök
Städmaterial förses av oss på Solution of Quality. Kund står för förbrukningsmaterial.
SOFQ är certifierade enligt ISO9001 och ISO14001. Här kan du läsa vår kvalitet- och miljöledningspolicy.
Vi är ansvarsförsäkrade hos Moderna Försäkringar på upp till 10 miljoner.
Ni anmäler skadan till vårt ärendehanteringssystem eller kontaktar oss på 08-121 322 00.
Ja, lokalvårdaren kommer jobba den veckodag du väljer, men även här försöker vi att anpassa oss efter dina önskemål.
Du betalar mot faktura som ställs ut månaden efter att tjänsten utförts om det inte gäller engångsuppdrag som avtalas individuellt hur det ska betalas. Du kan betala på olika sätt – faktura pdf via e-post (kostnadsfritt), och pappersfaktura (35 kr/faktura).
Den är 3 månader.
Vi har mer än 10 års erfarenhet inom städning och Facility Management, vår strävan är ett ömsesidigt partnerskap med våra kunder. När vi förstår era behov kan vi ligga steget före och proaktivt föreslå åtgärder som passar just er. Första steget är att vi tillsammans gör en behovsgenomgång.
Anastasia Fotiadou2022-11-18Zerina Preci2022-02-04Mamurjon Usmonov2021-02-16Jo ve2021-01-29Pavlos Tsartsampalidis2021-01-27Vasilis Tsartsampalidis2021-01-26Kasiani Mpalida2021-01-26Evangelia Petridou2021-01-26Maria Spanogianni2020-12-08Trevlig, lugn och bekväm arbetsmiljö med allt service inom smidigt avstånd. Härliga och behjälpliga personal. Super nöjd! Rekommenderas 100%nikos xyrafopoulos2020-11-17