Hoppa till innehåll

BEMANNING

Vi erbjuder hjälp med tillfällig bemanning exempelvis vid extra hög arbetsbelastning eller om ni har medarbetare med längre frånvaro. Med hjälp av våra underleverantörer kan vi snabbt få in resurser till er, allt utifrån de behov ni har.

Söker ni bemanning på kort eller lång sikt på grund av exempelvis sjukdom, semester, glapp mellan anställningar eller arbetstoppar? Då kan vi hjälpa er. Vi har ett team med erfarenhet från ett stort antal branscher.

Vi vet vilka behov som finns i respektive bransch, vilka kompetenser som gör den stora skillnaden och hur pass viktig flexibiliteten är. För att ni ska slippa att lägga tid på annonsering och anställningsprocesser så hjälper vi er med det. Vår arbetsmodell bygger på att göra distansen mellan kontakttillfället och leveransen av personal mycket kortare – och den är kostnadseffektiv. Våra bemanningsalternativ är skräddarsydda för att passa just ditt behov.

Nedan ser du några exempel på vilken kompetens vi kan hjälpa er med.

Läs vanliga frågor och svar

bemmaning
receptionist
eventplanerare

Bemanning

Vi har lång erfarenhet av kundanpassade bemanningstjänster och lösningar som förenklar vardagen för ditt företag. Tack vare detta känner vi till vilka behov som finns inom bemanning och rekrytering. Ni får hjälp av oss att hitta den kompetens ni söker.

Vilka är era behov?

Vi genomför en kostnadsfri behovsgenomgång för att kunna anpassa vårt erbjudande efter era behov.

RECEPTIONIST

Bemanning av receptionen är viktigare än man kan tro. Receptionisten är ett företags ansikte utåt. En receptionist är oftast den som pratar med potentiella kunder först och bokar in möten. Servicekänslan hos er receptionist kan bli avgörande för kundens nästa steg och för känslan som skapas av ert företag. Våra receptionister har lång erfarenhet inom konstorsservice och beteend, och de har gott sinne för detaljer. SOFQ hjälper er att hitta en receptionist som passar just ert företags behov.

LOKALVÅRDARE

Våra lokalvårdare har lång erfarenhet av kontorsstädning, sanering och storstädning.
Samtliga är SRY utbildade och innehar ID 06. Vi hyr ut städpersonal för både ordinarie, daglig lokalvård och specialstädning i unika miljöer.

  • Hyrs på heltid, deltid eller timmar
  • Ingen startavgift eller bindningstid
  • Vi kan hjälpa till med kort varsel

EVENTPLANERARE

Har ni behov av att planera inför ett eller flera stora event, där strategisk planering och uppföljning inte hinns med av er befintliga personal? Vilken tur att vi finns! Vi ser till att sätta företagets mål i fokus och strukturerar upp, utformar, korrigerar och följer upp alla typer av event, stora som små! Vi finns där när ni behöver oss, bara ett mail bort.

MÖTESBOKARE

Våra mötes- och besöksbokare arbetar med leadsgenerande telemarketing och bokar era säljmöten- och besök.

Målet är att hjälpa er skapa de allra bästa förutsättningarna för eran verksamhet.

DAYPORTER

Dayporter ansvarar för att ett företag ser snyggt ut och presenteras för allmänheten. Ordning i kontor/konferens och även en extra hand vid ett event mm. På alla arbetsplatser finns det sysslor man inte hinner med -det kan handla om att plocka ur och i diskmakiner till att vattna blommor.

Därför erbjuder SOFQ en dayporter som hjälper företagen med det lilla som inte man har tid med men som kan ha en stor betydelse för det stora hela.

GRUPPLEDARE/DRIFTCHEF

Vi har erfarna gruppledare/driftchefer inom städbranschen som är beredda att hoppa in när det finns behov av kunnig personal. I rollen som gruppledare/driftchef för städverksamheten ansvarar man för att följa upp, ledan och säkerställa att den dagliga driften fungerar.

Gruppledaren/driftchefen får en central position i din leverans till kund och är ett stöd för de andra medarbetarna avseende utförande och kvalitet. Våra gruppledare/driftchefer levererar städuppdrag och utvecklar samt förfinar arbetsmetoder för ännu effektivare och bättre leveranser – utefter just dina behov

VAKTMÄSTARE/BUD

Vaktmästeri  sköter de dagliga vaktmästaruppgifterna på ert kontor. T.ex byter glödlampor, fyller på papper i kopieringsmaskinen, monterar ny utrustning och mycket mer. I en vaktmästares uppgifter innefattas också måleri- och snickeriarbeten. Allt efter just ert behov av en vaktmästare.

Vår vaktmästare kommer när det passar er verksamhet; varje dag, några timmar i veckan eller en gång i månaden, som några exempel. Vi vill att ni ska kunna fokusera på er verksamhet och låta oss ta hand om det ni inte har tid med.

Vi hjälper företag och privatpersoner med bud och transporter i Stockholmsområdet. I vår budservice utför vi transporter från kuvert till pall, nya saker och gamla saker. Vi har transporttillstånd och försäkringar som även täcker transporter av värdefullt gods. Vid flytt av dina gods använder vi oss av professionell utrustning för att lasta på och av och vi är noga med sekretess

Varje uppdrag är unikt. Precis som varje behov. Därför kan vi bemanna med personal på heltid, deltid eller per timme. Oavsett typ av bemanning som passar er verksamhet så anpassar vi alltid lösningen efter ert resursbehov. 

Kontakta oss idag så går vi igenom er situation och behov.

FAQ

Här kan du läsa vanliga frågor och svar

Om du är intresserad av att bli kund hos oss så bokar vi ett kostnadsfritt kundbesök, digitalt eller IRL.  Detta gör du genom att kontakta oss via telefon 08-121 322 00, eller gå till kontakta oss och fyll  i formuläret. Vi kontaktar dig inom kort för att bestämma tid och datum för  kundbesök

Städmaterial förses av oss på Solution of Quality. Kund står för förbrukningsmaterial. 

SOFQ är certifierade enligt ISO9001 och ISO14001. Här kan du läsa vår kvalitet- och miljöledningspolicy.

Vi är ansvarsförsäkrade hos Moderna Försäkringar på upp till 10 miljoner.

Ni anmäler skadan till vårt ärendehanteringssystem eller kontaktar oss på 08-121 322 00.

Ja, vi strävar efter kontinuitet och försöker skicka samma person varje gång. Vi har dock andra duktiga medarbetare som kan hoppa in om det skulle behövas t.ex. om arbetare som jobbar hos dig är sjuk eller är på semester, eller om du vill byta datum.

Ja, lokalvårdaren kommer jobba den veckodag du väljer, men även här försöker vi att anpassa oss efter dina önskemål.

Du betalar mot faktura som ställs ut månaden efter att tjänsten utförts om det inte gäller engångsuppdrag som avtalas individuellt hur det ska betalas. Du kan betala på olika sätt – faktura pdf via e-post (kostnadsfritt), och pappersfaktura (35 kr/faktura).

Vi har mer än 10 års erfarenhet inom städning och Facility Management, vår strävan är ett ömsesidigt partnerskap med våra kunder. När vi förstår era behov kan vi ligga steget före och proaktivt föreslå åtgärder som passar just er. Första steget är att vi tillsammans gör en behovsgenomgång.

Anastasia Fotiadou
Anastasia Fotiadou
2022-11-18
Zerina Preci
Zerina Preci
2022-02-04
Mamurjon Usmonov
Mamurjon Usmonov
2021-02-16
Jo ve
Jo ve
2021-01-29
Pavlos Tsartsampalidis
Pavlos Tsartsampalidis
2021-01-27
Vasilis Tsartsampalidis
Vasilis Tsartsampalidis
2021-01-26
Kasiani Mpalida
Kasiani Mpalida
2021-01-26
Evangelia Petridou
Evangelia Petridou
2021-01-26
Maria Spanogianni
Maria Spanogianni
2020-12-08
Trevlig, lugn och bekväm arbetsmiljö med allt service inom smidigt avstånd. Härliga och behjälpliga personal. Super nöjd! Rekommenderas 100%
nikos xyrafopoulos
nikos xyrafopoulos
2020-11-17

Den här hemsidan tillämpar cookies. När du fortsätter använda sidan så godkänner du vår användning av cookies.   Personuppgifter och cookies