Hoppa till innehåll

ÄRENDESERVICE

Ärendeservice -vi avlastar dig och genomför dina ärenden. Under tiden kan du fokusera på det som är viktigt för dig.

Minska stressen och koncentrera dig på saker som känns viktigare. Vår ärendeservice inkluderar allt från möbelmontering till hundrastning.

Läs vanliga frågor och svar ->>

Ärendeservice
hjälp med ärenden

Ärendeservice

Mycket ska skötas på ett kontor. Ibland räcker tiden helt enkelt inte till. Då vet vi att man kan behöva en  hjälpande hand. Vi hjälper er med allt från att möblera om, rasta hunden, till att packa goodiebags inför ett stundande event, ja listan kan göras lång. Ni kan boka en eller flera av oss, beroende på vad ni behöver hjälp med.

Vilka är era behov?

Vi genomför en kostnadsfri behovsgenomgång för att kunna anpassa vårt erbjudande efter era behov.

ÄRENDESERVICE - ER FÖRLÄNGDA ARM

Vi arbetar med att för kunna avlasta er, när ni behöver det. Antingen vid enskilda tillfällen när det kört ihop sig eller mera regelbundet om ni önskar ha den tryggheten. Vi kan skräddarsy en lösning för alla behov. Stressen minskar och ni kan koncentrera er på saker som känns viktigare.

EXEMPEL PÅ VAD VI HJÄLPER VÅRA KUNDER MED

  • Julpynta
  • Att byta glödlampor, fylla på papper i kopieringsmaskinen eller montera möbler och utrustning
  • Slå in presenter 
  • Städa ur förråd
  • Hjälp att hitta annan hjälp t ex en fotograf, workshopledare eller gruppledare  
  • Förbereda och beställa det som behövs till olika tillfällen som exempelvis give-aways och kontorsmaterial.
  • Trivselvärdinna som finns på plats hos er. 
  • Köra ut bud eller presenter till era anställda
  • Inköp 

Ni har behoven vi har lösningen!

Tveka inte att höra av er när som helst under dygnet, året runt om ni känner att era händer eller tid inte räcker till. Vi står redo! At your service 

Inget jobb är för stort eller för litet och självklart pratar vi ihop oss för den mest ultimata lösningen!

Vi arbetar med tjänster inom städ och sanering i hela  Stockholmsområdet. Ni får förslag på en lösning utifrån era behov i offerten. Kontakta oss idag så går vi igenom er situation och behov.

Q&A

Här kan du läsa vanliga frågor och svar

Om du är intresserad av att bli kund hos oss så bokar vi ett kostnadsfritt kundbesök, digitalt eller IRL.  Detta gör du genom att kontakta oss via telefon 08-121 322 00, eller gå till kontakta oss och fyll  i formuläret. Vi kontaktar dig inom kort för att bestämma tid och datum för  kundbesök

Städmaterial förses av oss på Solution of Quality. Kund står för förbrukningsmaterial. 

SOFQ är certifierade enligt ISO9001 och ISO14001. Här kan du läsa vår kvalitet- och miljöledningspolicy.

Vi är ansvarsförsäkrade hos Moderna Försäkringar på upp till 10 miljoner.

Ni anmäler skadan till vårt ärendehanteringssystem eller kontaktar oss på 08-121 322 00.

Ja, vi strävar efter kontinuitet och försöker skicka samma person varje gång. Vi har dock andra duktiga medarbetare som kan hoppa in om det skulle behövas t.ex. om arbetare som jobbar hos dig är sjuk eller är på semester, eller om du vill byta datum.

Ja, lokalvårdaren kommer jobba den veckodag du väljer, men även här försöker vi att anpassa oss efter dina önskemål.

Du betalar mot faktura som ställs ut månaden efter att tjänsten utförts om det inte gäller engångsuppdrag som avtalas individuellt hur det ska betalas. Du kan betala på olika sätt – faktura pdf via e-post (kostnadsfritt), och pappersfaktura (35 kr/faktura).

Vi har mer än 10 års erfarenhet inom städning och Facility Management, vår strävan är ett ömsesidigt partnerskap med våra kunder. När vi förstår era behov kan vi ligga steget före och proaktivt föreslå åtgärder som passar just er. Första steget är att vi tillsammans gör en behovsgenomgång.

Anastasia Fotiadou
Anastasia Fotiadou
2022-11-18
Zerina Preci
Zerina Preci
2022-02-04
Mamurjon Usmonov
Mamurjon Usmonov
2021-02-16
Jo ve
Jo ve
2021-01-29
Pavlos Tsartsampalidis
Pavlos Tsartsampalidis
2021-01-27
Vasilis Tsartsampalidis
Vasilis Tsartsampalidis
2021-01-26
Kasiani Mpalida
Kasiani Mpalida
2021-01-26
Evangelia Petridou
Evangelia Petridou
2021-01-26
Maria Spanogianni
Maria Spanogianni
2020-12-08
Trevlig, lugn och bekväm arbetsmiljö med allt service inom smidigt avstånd. Härliga och behjälpliga personal. Super nöjd! Rekommenderas 100%
nikos xyrafopoulos
nikos xyrafopoulos
2020-11-17

Den här hemsidan tillämpar cookies. När du fortsätter använda sidan så godkänner du vår användning av cookies.   Personuppgifter och cookies