Frågor & Svar

Här hittar du svar på dom vanligaste frågorna våra kunder ställer till oss, du är självklart välkommen att kontakta oss via email eller telefon om du inte hittar svar på dina frågor.

VAD HAR NI FÖR ÖPPETTIDER?

Vår personal är vanligtvis på plats mellan 08.00 och 17:00 lokal tid, måndag till fredag. För medlemmar med privata skrivbord eller privata kontor kan platsen nås med nyckelkort dygnet runt alla dagar i veckan.

KAN JAG TA MED MIN HUND? VAD ÄR ER POLICY FÖR HUSDJUR?

Vår policy för husdjur varierar beroende på vart man sitter i byggnaden. Fråga oss när du gör en rundtur för den senaste informationen.

TAR NI BETALT AV MEDLEMMAR FÖR VATTEN, EL OCH LIKNANDE TJÄNSTER?

Vi tar inte betalt av medlemmar för vatten, el och liknande tjänster. Vatten, luftkonditionering, värme, el och Internet ingår i kostnaden för ditt månatliga medlemskap.

VAD FÖR SLAGS VERKSAMHETER STÖDER SOFQ?

När det gäller SOFQ community finns det inga gränser för typer av verksamheter. Våra medlemmar kör hela registret från entreprenörer, frilansare och startups till konstnärer, småföretagare.  Oavsett vilken typ av verksamhet du driver är vi glada att välkomna dig till SOFQ community.

ÄR MEDLEMSKAPEN PER MÅNAD?

Vårt flexibla månadsavtal ger dig stabiliteten av ett kontor med den flexibilitet du behöver för att utveckla din verksamhet. Vi erbjuder både korta och långvariga avtal. Kontakta oss eller klicka den här länken  https://www.sofq.se/co-working-rental/  för mer information.

VILKEN ÄR SOFQ UPPSÄGNINGSPOLICY?

För frågor om uppsägningspolicy, kontakta oss mellan kl. 09.00-18.00 Måndag–Fredag eller skicka ett mejl på info@solution.se med dina frågor

VILKA OLIKA TYPER AV MEDLEMSKAP ERBJUDER NI?

Ett medlemskap hos oss innebär också att du blir en del av vårt sociala community. Något som betyder att du får en mötes- och kommunikationsplattform där ditt företag kan växa och utvecklas genom samverkan och kunskapsutbyte med andra medlemmar. Med vårt community finns det också samarbetsmöjligheter mellan företagen vilken också kan vara svaret på att co-working är en affärsmöjlighet för våra medlemmar. Ett nätverk av olika branscher skapar en social effekt i form av trivsel men också för utbyte av kunskap.

Våra arbetsplatser är fullt utrustade med allt du behöver. Besök länken för mer information https://www.sofq.se/co-working-rental/

HUR BLIR JAG PARTNER MED SOFQ

Vårt mål är att hjälpa till att framhäva och stötta medlemmar som utgör vårt SOFQ-community. Besök oss för en kaffe så berättar vi mer hur vi kan samarbeta.

GDPR

Personuppgiftspolicy för SOFQ

Denna personuppgiftspolicy vänder sig till dig som kontaktar oss eller har kontakt med oss via telefon, email, web-sida eller på annat sätt lämnar sin personliga information till oss. Behandlingen av personuppgifterna följer EUs dataförordning (GDPR) som trädde i kraft 25 maj 2018.
Den information du lämnar, samlas i avsedda register. Det kan gälla namn, personnummer, postadress, telefonnummer, elektroniska adresser, leverans- och betalnings- och inköpsinformation, adressbaserad profilering och användning av digitala tjänster.
Informationen används av oss för marknadsföring, leverans av produkter (varor och tjänster), som grund för statistik, produktutveckling och fakturering samt i förekommande fall våra partners att anpassa innehåll, annonser och erbjudanden till ert företag. Uppgifterna kan även analyseras och grupperas för urval, prioritering och planering av den personliga informationen, så kallad profilering. Detta kan även omfatta information vi får genom cookies och plugin på vår hemsida efter samtycke.
Personuppgifter lämnas även till myndigheter om de efterfrågas enligt lag eller enligt särskilt personuppgiftsbiträdesavtal med leverantör som behandlar personuppgifter för vår eller för kunds räkning.
Personuppgifter sparas alltid för visst ändamål och raderas bestämd tid efter att affärsrelationen har upphört eller att du återkallat sitt samtycke. Du kan också begära korrigering / radering av eventuella felaktiga uppgifter eller skriftligt begära ut information om de personuppgifter vi lagrat om dig. Detta sker skriftligt enligt rutin. Du kan också inge klagomål till Datainspektionen om du anser att företagets behandling av dina personuppgifter strider mot Dataskyddsförordningen.
För att skydda och övervaka personuppgifter har vi lämpliga fysiska, tekniska och organisatoriska säkerhetsåtgärder och rutiner/utbildning, inklusive lämpliga säkerhetsåtgärder för att hindra oavsiktlig eller olaglig förstörelse, oavsiktlig förlust, felaktig användning, ändring, otillåten spridning eller åtkomst samt andra olagliga former av bearbetning.
Ytterligare information och begäran om information om vår behandling av personuppgifter lämnas av företagets VD Pavlos Tsartampalidis (info@sofq.se) eller utsedd företrädare.